Politycy ostrożnie zmieniają oblicze
Działacze partyjni coraz częściej się do nich zgłaszają, ale bardzo dbają, by nikt się o tym nie dowiedział. Marketingowcy potrafią doradzać nawet kilku ugrupowaniom naraz
Ludzie od kreowania wizerunku mają ciągle opinię czarnoksiężników, a nie normalnych specjalistów jak np. fryzjerzy – uważa Adam Łaszyn, specjalista od wizerunku politycznego.Łaszyn doradzał podczas przedwyborczej kampanii medialnej Platformie Obywatelskiej i Donaldowi Tuskowi. Podkreśla, że na Zachodzie czymś normalnym jest korzystanie z rad specjalistów nie tylko w okresie przedwyborczym. – W Polsce politycy uznają, że jest to konieczne tylko wtedy, gdy zbliża się kampania. Jego zdaniem jest to pozostałość po PRL, gdy wszelkie działania związane z kreowaniem wizerunku kojarzyły się z Jerzym Urbanem i kłamstwem.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta