Szkielety zwierzątek na koszulkach mają uczyć miłości i dobrze sie sprzedawać
„Martwe zwierzątka też potrzebują miłości. Czy chcesz przytulić ich cieniutkie kosteczki?” – to cytat z kampanii reklamującej nową kolekcję ubrań z nadrukami kościotrupków zwierzątek, które znalazły się na koszulkach z najnowszej kolekcji firmy Pinko.
Twarzami włoskiej marki odzieżowej były już m.in. piosenkarka Mariah Carey i modelka Naomi Campbell. Nowej linii nie będzie jednak promować znana twarz, ale zaskakujące wzornictwo. Na nadrukach znaleźli się bohaterowie kolekcji: Diego (był chyba nietoperzem, po kościach dość trudno stwierdzić), Kit (kot), Jack (królik),...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta