Klient wybiera firmy z tradycjami
Bracia Strzelczyk, Polanowscy Nieruchomości oraz AD Drągowski to trzy najbardziej znane marki pośredników w Warszawie. Tak wynika z badań firmy Nowy Adres
– Zwycięska agencja Bracia Strzelczyk otrzymała 48 procent wskazań przy znajomości spontanicznej marki, kiedy respondent wskazuje daną firmę bez żadnej podpowiedzi ankietera. (Znajomość wspomagana to taka, w której ankieter wskazuje listę firm i prosi o odpowiedź, którą z nich pytany rozpoznaje).
W podobnych badaniach w 2001 roku firma Bracia Strzelczyk także zajmowała pozycję lidera z 54 proc. wskazań w znajomości spontanicznej – czytamy w raporcie.
Na drugiej pozycji w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta