Polsat nie zarobił, ale poprawił wizerunek
Euro 2008 na pewno nie przyniosło Polsatowi zysków, ale turniej mógł poprawić wizerunek stacji – uważają eksperci
Choć Polsat nie ujawnia informacji finansowych związanych z mistrzostwami Europy w piłce nożnej, mało kto wierzy, że stacja mogła zarobić na tej imprezie. – Według mnie Polsat stracił na Euro kilka milionów złotych, bo wpływy z reklam po odliczeniu rabatów mogły wynieść 30 – 40 mln zł – szacuje Piotr Bieńko, TV director w domu mediowym MPG. A koszt zakupu praw wyniósł w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta