Letni szturm wódki na kurorty
Producenci mocnych trunków nie oszczędzają na wakacyjnych promocjach. Największe firmy wydają na nie nawet o kilka milionów złotych więcej niż na pozostałe kampanie w ciągu roku
– Latem ostra walka o konsumentów przenosi się do miejscowości turystycznych – mówi Grzegorz Chojnacki, prezes Nemiroff Polska, dystrybutora ukraińskiej wódki Nemiroff. Tak jak większość firm działających na polskim rynku wódki, wartym ponad 8 mld zł, spółka ta stara się dotrzeć do wszystkich najważniejszych polskich kurortów.
W ścisłej czołówce są miasta z Wybrzeża: Hel, Międzyzdroje i Łeba. Zaciekły bój toczy się także w Trójmieście, a szczególnie w Sopocie. Popularne są też Mazury, szczególnie Mikołajki i Mrągowo.
Firmy nie zdradzają, ile wydają na wakacyjny marketing. „Rz” udało się jednak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta