Prezes na prostej
France Telecom może być zadowolony. Bez sentymentów troszczy się o interesy akcjonariuszy. Nad Telekomunikacją Polską pod jego kierownictwem niebo się przejaśnia
Co pewien czas rynek elektryzuje informacja, że nazwa Telekomunikacja Polska zniknie z rynku. Zastąpi ją Orange – globalna marka France Telecom, francuskiego właściciela spółki. Jeżeli obecny prezes Telekomunikacji Polskiej przypieczętuje likwidację bądź ograniczenie znaczenia starej marki, to nie z powodu kosmopolitycznego snobizmu, ale w imię interesów właścicieli firmy. Powodzenie kolejnego w grupie rebrandingu powinno wyjść na dobre kilku tysiącom mniejszych i większych akcjonariuszy TP....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta