Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obsługa lotniska na wezwanie

20 sierpnia 2008 | Życie Warszawy | Piotr Szymaniak
Na Okęciu działają już trzy punkty dla niepełnosprawnych
autor zdjęcia: Dominik Pisarek
źródło: Życie Warszawy
Na Okęciu działają już trzy punkty dla niepełnosprawnych

Trzy automaty z interkomem, przez który niepełnosprawni mogą wzywać obsługę, stanęły przed terminalami 1 i 2 na lotnisku. Sprawdziliśmy, jak działają: na pomoc czeka się tylko kilka minut

Automatyczne punkty informacyjne dla niepełnosprawnych zamontowano wczoraj na Okęciu. Dzięki nim pasażerowie z ograniczoną sprawnością ruchową mogą wezwać do pomocy pracowników portu zaraz po wyjściu z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8095

Spis treści
Zamów abonament