Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zwolni sprzedaż komórek, ale nie wpływy z reklam

28 sierpnia 2008 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Globalne wpływy z reklam w komórkach będą rosły. Dzięki nim reklamodawcy docierają do 1/3 ludności.
źródło: Rzeczpospolita
Globalne wpływy z reklam w komórkach będą rosły. Dzięki nim reklamodawcy docierają do 1/3 ludności.

Tracąca rozpęd gospodarka wpłynie na tempo wzrostu wpływów ze sprzedaży komórek – prognozuje firma badawcza Gartner w raporcie cytowanym przez Agencję Reutera. Według niej tegoroczny wzrost rynku wyniesie 11 proc. (w ubiegłym roku rynek urósł o 16 proc.).

W Europie Zachodniej, kluczowym regionie dla producentów telefonów, wpływy ze sprzedaży telefonów takich firm jak Nokia czy Sony Ericsson w pierwszym kwartale tego roku spadły rok do roku o 16 proc., a w drugim...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8102

Spis treści
Zamów abonament