Inwestycja z pieśnią na ustach
Wejście chińskiego koncernu motoryzacyjnego Jiangling Motors Corporation do Polski może zaowocować narodzinami równie wielu nowych obyczajów korporacyjnych, jak niegdyś pojawienie się w naszej ojczyźnie koreańskiego Daewoo.
Ze strony internetowej koncernu dowiadujemy się, że tradycją JMC jest na przykład organizowanie konkursu chórów pracowniczych z okazji chińskiego święta narodowego (1 października, rocznica powstania ChRL). Można sobie tylko wyobrazić, ile radości mieliby polscy pracownicy, ucząc się pieśni „Wschód jest czerwony” w jej oryginalnym brzmieniu....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta