Kolejne marki w kolejce do naszego rynku
Isuzu, daihatsu i brillance planują debiuty w Polsce. Gdy wejdą, będziemy mieli salony wszystkich ważnych producentów aut obecnych w Europie
Już za dwa tygodnie, 21 listopada, w trzech salonach Fiata (Warszawa, Poznań i Kraków) pojawią się sportowe auta sygnowane marką Abarth. Informowaliśmy o tym wcześniej w naszym wydaniu internetowym. Choć to właściwie usportowione wersje fiatów (koncern przejął przed laty firmę Abarth i właśnie ją reaktywował), niemniej warto odnotować debiut nowej marki. – Liczymy na sprzedaż kilkudziesięciu sztuk abarthów rocznie – zapowiada Bogusław Cieślar, rzecznik Fiat Auto Poland. Ceny zaczynają się od niecałych 60 tys. zł.
Drożej będzie w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta