Trzeba znaleźć sposób na klienta
Obok powszechnie stosowanych dziś chwytów marketingowych opartych na promocjach typu obniżka ceny mkw. mieszkania o 5 proc. czy garaż w gratisie nie brakuje nietypowych form sprzedaży mieszkań
Pomysłowa promocja sprzedaży lokali w dzisiejszych czasach jest niemal na wagę złota, zwłaszcza w przypadku mieszkań popularnych, których ofert jest bardzo dużo, a klienci – nierzadko z wątpliwą zdolnością kredytową – mogą wybrzydzać.
Deweloperzy luksusowych projektów są w znacznie lepszej sytuacji, bo jest ich niewiele i czasem wystarczy poczta pantoflowa. Np. spółka Eco Classic, sprzedając lokale w apartamentowcu Trio przy ul. Stawki w Warszawie, nigdzie – jak zapewnia prezes spółki Wojciech Fabiński – nie umieściła reklamy o swojej ofercie. Sprzedała już 20 proc. lokali. Budynek będzie gotowy w przyszłym roku, a ceny mieszkań do niskich nie należą, bo sięgają 14 – 18 tys. zł brutto za każdy metr kwadratowy.
Selekcja klientów
Są deweloperzy, którzy sami wybierają nabywców budowanych lokali. Np. we Wrocławiu spółka deweloperska...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta