Mamy dwa tygodnie na udzielenie odpowiedzi klientowi
Brak terminowej odpowiedzi na reklamację konsumenta zgłoszoną sprzedawcy automatycznie oznacza, że ten ją uwzględnia
Sklep musi w ciągu 14 dni odpowiedzieć na zarzuty konsumenta. Tak wynika z art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (DzU z 2002 r. nr 141, poz. 1176 ze zm.). Zgodnie z nim, jeśli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie naprawy albo wymiany na nowy towar, nie ustosunkuje się do niego w terminie 14 dni, to uważa się, że uznaje je za uzasadnione. Oznacza to też, że do uznania reklamacji za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta