Termin reklamacji wycieczki nie powinien być zbyt krótki
Niezadowolony klient biura podróży musi mieć minimum miesiąc na złożenie reklamacji.
W grudniu pojechałam na wycieczkę do Egiptu. Nie byłam zadowolona m.in. z warunków zakwaterowania i opóźnionego transportu lotniczego. Po powrocie złożyłam więc reklamację w biurze podróży, ale została odrzucona. Biuro powołało się na regulamin, w którym ustaliło sobie samo, że reklamację można zgłaszać w ciągu siedmiu dni od powrotu. Czy możliwy jest tak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta