Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Termin reklamacji wycieczki nie powinien być zbyt krótki

10 stycznia 2009 | Prawo | Michał Kosiarski

Niezadowolony klient biura podróży musi mieć minimum miesiąc na złożenie reklamacji.

W grudniu pojechałam na wycieczkę do Egiptu. Nie byłam zadowolona m.in. z warunków zakwaterowania i opóźnionego transportu lotniczego. Po powrocie złożyłam więc reklamację w biurze podróży, ale została odrzucona. Biuro powołało się na regulamin, w którym ustaliło sobie samo, że reklamację można zgłaszać w ciągu siedmiu dni od powrotu. Czy możliwy jest tak...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8213

Spis treści
Zamów abonament