Klienta można poczęstować winem
Handlujący winami może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wartość trunków przeznaczonych na degustacje dla klientów
Tak wynika z interpretacji Izby Skarbowej w Poznaniu z 28 stycznia 2009 r. (nr ILPB1/415-81/09-3/AMN).
Z pytaniem wystąpił przedsiębiorca, który jest importerem win i rozlicza się na podstawie księgi przychodów i rozchodów. Jako jedną z form promocji stosuje on bezpłatne degustacje win dla klientów. W tym celu otwiera butelki poszczególnych gatunków zakupionych win. Nie są to jednak specjalne...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta