Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niewielki wzrost wydatków na reklamę w mediach

17 lutego 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Rynek reklamowy wzrośnie najwyżej o 3 proc. A to i tak optymistyczne założenie w porównaniu z innymi prognozami

W ubiegłym roku firmy wydały na reklamę w mediach prawie 7,72 mld zł, o 12 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z wyliczeń domu mediowego Starlink, który szacuje wartość wpływów reklamowych po odliczeniu rabatów, jakich media udzielają reklamodawcom, ale przed podatkiem VAT.

W tym wydatki mogą już jednak wskutek spowolnienia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8245

Spis treści
Zamów abonament