Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szef na sportowo

17 lutego 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Artur Mikołajko jest prezesem, który doskonale zna sprzedawany przez siebie towar
autor zdjęcia: Andrzej Cynka
źródło: PARKIET
Artur Mikołajko jest prezesem, który doskonale zna sprzedawany przez siebie towar

Prezes zarządu Intersport Polska Na rynku działa od ponad 20 lat. Zaczynał na własny rachunek, teraz korzysta z marki jednego z europejskich liderów branży

Od początku istnienia kieruje spółką, której ubiegłoroczne przychody w porównaniu z 2007 r. wzrosły o 27,7 proc., do 188,7 mln zł. Zysk netto spadł zgodnie ze zaktualizowaną prognozą do 600 tys. zł, choć wcześniej spółka zakładała poziom 6,74 mln zł.

Artur Mikołajko to zapalony narciarz i żeglarz. W tym roku planuje zresztą wyprawę na przylądek Horn znany z ekstremalnie trudnych warunków atmosferycznych. W 1987 r. skończył Politechnikę Krakowską. Pracował już w czasie studiów,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8245

Spis treści
Zamów abonament