Koniec boomu na odtwarzacze muzyczne
Polacy przestali kupować cyfrowe gadżety. W 2008 r. sprzedano o 20 proc. mniej odtwarzaczy niż rok wcześniej
W rekordowym 2007 r. Polacy kupili ponad 1,5 mln sztuk cyfrowych odtwarzaczy muzycznych, z czego 1,1 mln przypadło na MP3, a za resztę odpowiadała nowa generacja MP4, umożliwiająca także np. oglądanie krótkich filmów.
Jak wynika z najnowszych danych firmy GfK, już w ub.r. sprzedaż odtwarzaczy MP3 spadła o 33 proc. i choć jednocześnie w przypadku MP4 wzrosła także o 33 proc., to i tak cały rynek cyfrowych odtwarzaczy muzycznych skurczył się o niemal 20 proc., do 1,2...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta