Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec boomu na odtwarzacze muzyczne

18 lutego 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
MP3 tracĄ rynek. Sprzedaży odtwarzaczy nie ratują nawet modele MP4, które są coraz chętniej kupowane.
źródło: Rzeczpospolita
MP3 tracĄ rynek. Sprzedaży odtwarzaczy nie ratują nawet modele MP4, które są coraz chętniej kupowane.

Polacy przestali kupować cyfrowe gadżety. W 2008 r. sprzedano o 20 proc. mniej odtwarzaczy niż rok wcześniej

W rekordowym 2007 r. Polacy kupili ponad 1,5 mln sztuk cyfrowych odtwarzaczy muzycznych, z czego 1,1 mln przypadło na MP3, a za resztę odpowiadała nowa generacja MP4, umożliwiająca także np. oglądanie krótkich filmów.

Jak wynika z najnowszych danych firmy GfK, już w ub.r. sprzedaż odtwarzaczy MP3 spadła o 33 proc. i choć jednocześnie w przypadku MP4 wzrosła także o 33 proc., to i tak cały rynek cyfrowych odtwarzaczy muzycznych skurczył się o niemal 20 proc., do 1,2...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8246

Spis treści
Zamów abonament