Z doradcy na szefa
Paweł Kapłon, prezes grupy kapitaŁowej Gino Rossi. Był współtwórcą sukcesów firmy, jeszcze zanim do niej trafił. Teraz, już jako jej prezes, musi walczyć z pogarszającymi się wynikami spółki
Grupa Gino Rossi, do której należą też marki Simple, Vanita i Cosimo Martinelli, zanotowała co prawda wzrost ubiegłorocznych przychodów o 10,6 proc., do 192,7 mln zł, ale jednocześnie miała w tym czasie 5,35 mln zł straty netto wobec 7,15 mln zł zysku w 2007 r. Słabo wygląda też początek tego roku – styczniowe przychody grupy spadły o 6,3 proc., do 13,1 mln zł.
Paweł Kapłon skończył Wydział Ekonomiczny na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Kolejne osiem lat pracował w firmach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta