Druga twarz na czas hossy
Coraz częściej mówi się o rychłym końcu recesji, więc firmy powoli przystępują do porządków w swoich szeregach. Oczywiście wciąż wdraża się na potęgę plany oszczędnościowe, tnie zatrudnienie i płace, ale widać coraz większą dbałość o wizerunek.
Najprostsza metoda tkwi w zabiegach marketingowych. Kampanie reklamowe, odświeżanie logo, a nawet całkowita zmiana nazwy to kosztowny, ale coraz powszechniej stosowany zabieg. W niektórych przypadkach wręcz niezbędny. Commercial Union, zmieniając nazwę na Aviva, czy Neostrada, przemianowując się na Orange, w ten sposób ujednolicają swój...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta