Gadżeteria
30 czerwca 2009 | Piąta Aleja
Prostokątna ramka Burberry. Pomieści zdjęcia o wymiarach 10 x 15 cm. Tył i podpórkę wykonano z ciemnego drewna. Cena: 500 zł.
LG Art Flower. Najnowsza lodówka LG zaskakuje stylistyką. Na drzwiach widnieje kwiat oraz lśnią kryształki Swarovskiego. Nie brakuje też ciekawych funkcji: jest dotykowy minibar czy wbudowana w drzwi kostkarka. Cena: 9999 zł.
Longines Sport Collection – Conquest. Zegarek, który nosi nasza czołowa tenisistka i ambasadorka Longines – Agnieszka Radwańska. Wyposażono go w 124 brylanty oraz odporne na zadrapania szafirowe szkło z antyrefleksem. Tarczę pokrywa biała masa perłowa, w miejsce cyfr wstawiono 11 brylantów. Cena: 10 000 zł.
Pierścionek Chopard. Wyszukany i niezwykle elegancki pierścionek jednej z czołowych szwajcarskich marek jubilerskich. Składa się na niego 12,49-karatowy brylant oraz 212 małych brylancików. Cena: 1 mln zł.
Kawa Carte Noire. Wentylek aromatu umożliwia pakowanie jej już w momencie mielenia. To pozwala kawie oddychać oraz uwolnić naturalne gazy powstałe podczas procesu mielenia, co chroni ją przed zgubnym działaniem tlenu. Cena: 14,99 zł.
Balenciaga w lotniczym stylu. Włoskie okulary wykonane zostały z lekkiej metalowej ramki. Szkła osadzono w czarnych oprawkach. Cena: 1350 zł.
Balenciaga a la motyl. Projektując ten model, firma inspirowała się zawartością swoich katalogów z lat 60. ubiegłego wieku. Cena: 1250 zł.
Balenciaga retro. Duże, okrągłe szkła w ciemnej oprawce skuszą zwolenników stylu retro. Cena: 1450 zł.
Portfel Burberry. Prostokątny portfel wykonany został z brązowej skóry oraz bawełnianej tkaniny z firmową kratką Burberry. Cena: 1400 zł.
Tom Tom White Pearl. Ten nawigator GPS zaprojektowano specjalnie dla kobiet. Ma perłowe wykończenie, kwiatowe motywy, zainstalowano w nim zbiór użytecznych „kobiecych” miejsc: sklepów (od mody po dekorację wnętrz), kawiarń, kin czy teatrów. Cena: 849 zł.
Tom Tom White Pearl. Ten nawigator GPS zaprojektowano specjalnie dla kobiet. Ma perłowe wykończenie, kwiatowe motywy, zainstalowano w nim zbiór użytecznych „kobiecych” miejsc: sklepów (od mody po dekorację wnętrz), kawiarń, kin czy teatrów. Cena: 849 zł.
Poszewka na poduszkę Carreblanc Graphic Chic. Bawełniana, zadrukowana kompozycjami form geometrycznych w różnych kolorach i tonacjach umieszczonych na granatowym tle. Cena: 90 zł (65 x 65 cm).
Carreblanc Graphic Chic. Ręczniki frotte wykonane z bawełny 600g/m2. Na jednym brzegu wyhaftowano motyw kolorowych form geometrycznych. Cena: 90 zł (50 x 100 cm), 40 zł (30 x 50 cm) i 120 zł (dywanik 50 x 90 cm).
Elegancja w kobiecym wydaniu to nie tylko brylanty i topowe włoskie firmy modowe. Również we wnętrzach domów i mieszkań nie powinno zabraknąć markowych detali. Tego lata – na przekór kryzysowi – wciąż króluje luksus.