Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Twitter, Radio Maryja, Microsoft i odwaga

30 czerwca 2009 | First Class | Michał Bonarowski
źródło: Rzeczpospolita

Co ma wspólnego Radio Maryja (RM) z „Playboyem”? Mniej więcej tyle, co – jak śpiewa Krzysztof Daukszewicz w piosence o pralni – garnitury ministra z dresem podwładnego.

Czyli zasadniczo nic, ale ocierają się o siebie bardziej, niż przypuszczamy. Pojawienie się profilu „RadioMaryja” w społecznościowym serwisie internetowym Twitter – obok „Playboya” i dziesiątków tysięcy innych mediów – to wydarzenie przełomowe.

Dlaczego? Bo Radio Maryja i związane z nią telewizja Trwam oraz „Nasz Dziennik” to media tradycyjne nie tylko pod względem zawartości. Ich forma zakłada przepływ informacji od nadawcy do odbiorcy. Nie są zresztą pod tym względem wyjątkowe. Wiele mediów preferuje taki właśnie sposób „pouczania” odbiorców. Tymczasem 2 lutego 2009 r. w serwisie Twitter pojawił się profil „RadioMaryja”. Sądząc po treści wpisów i linkach do serwisu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8357

Spis treści
Zamów abonament