Powolny schyłek subsydiów
Kryzys zmusił operatorów do ograniczenia dotacji do komórek
– Mamy wszystkie telefony – głosi slogan reklamowy trwającej właśnie kampanii operatora sieci Play. Bez względu na to, czy jest to przekaz dosłowny czy przenośnia, szefowie Playa wierzą, że hasło przyciągnie do nich więcej klientów.
Operator deklaruje, że klient w ciągu zaledwie kilku dni może się stać posiadaczem dowolnego telefonu dostępnego na polskim rynku.
– Każdy znajdzie tu coś dla siebie. Trudniej dostępne aparaty nie są tak mocno subsydiowane jak te, które mamy w bieżącej ofercie. Jeżeli widzimy, że dany model cieszy się dużym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta