Mniej promocji, ale łatwiejsze negocjacje
Pomorscy inwestorzy nie śpieszą z kuszeniem potencjalnych klientów promocjami. Zamiast oferować wykończenie wnętrz lub garaż w cenie mieszkania, wolą obniżać stawki. Aby zacząć je zbijać, trzeba się jednak upomnieć
Promocje na rynku pojawiają się niezwykle rzadko, a deweloperzy niechętnie o nich rozmawiają. Podczas nieoficjalnych rozmów przyznają, że w gorszych czasach dla rynku wolą sprzedać mniej mieszkań za pełną stawkę niż więcej, ale z bonusami. – Kiedy klienci wrócą na rynek i skurczy się podaż mieszkań, łatwiej będzie nam uzyskać pełną stawkę za lokale. Wolę po prostu przeczekać ten czas, niż rezygnować z części wynagrodzenia – przyznaje jeden z inwestorów, zastrzegając swoje nazwisko.
Jeżeli pojawiają się specjalne oferty, to z reguły są krótkoterminowe i mają za zadanie przede wszystkim zwrócić uwagę klientów na inwestycję i skłonić ich do szybkiego podjęcia decyzji o zakupie.
Taką promocję znaleźliśmy m.in. w inwestycji Pod Wrzosem firmy Polnord. Jest to trzyklatkowy budynek wielorodzinny z podziemną halą garażową na 49 samochodów. Znajduje się w nim 37 mieszkań i apartamentów o powierzchniach od 27 mkw. do 118 mkw. z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta