Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowe strategie banków

26 października 2009 | Ekonomia | Monika Krześniak
Rośnie rola oceny ryzyka związanego z udzieleniem pożyczki. Banki coraz częściej stawiają na konkretne grupy zawodowe.
źródło: Rzeczpospolita
Rośnie rola oceny ryzyka związanego z udzieleniem pożyczki. Banki coraz częściej stawiają na konkretne grupy zawodowe.

Instytucje stawiają nie na nowych klientów, ale na obecnych, którzy dają wysokie zyski

– Priorytetem dla banków już nie jest pozyskiwanie nowych klientów, ale zwiększenie cross-sellingu (sprzedaż różnych produktów klientom – red.) na dotychczasowej bazie klientów. Dobry klient z punktu widzenia banku, to ten, który jest już znany – podkreśla Marcin Dumania, partner Roland Berger Strategy.

O ile przed kryzysem priorytetem były wyniki sprzedażowe, to teraz kluczową rolę odgrywa ryzyko. Dlatego przy akwizycji nowych klientów uprzywilejowane są konkretne grupy społeczne i zawodowe.

Taką strategię prowadzi m.in. BOŚ Bank. Ma już specjalną ofertę dla policjantów, a szykuje kolejne,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8457

Spis treści
Zamów abonament