Nowe strategie banków
Instytucje stawiają nie na nowych klientów, ale na obecnych, którzy dają wysokie zyski
– Priorytetem dla banków już nie jest pozyskiwanie nowych klientów, ale zwiększenie cross-sellingu (sprzedaż różnych produktów klientom – red.) na dotychczasowej bazie klientów. Dobry klient z punktu widzenia banku, to ten, który jest już znany – podkreśla Marcin Dumania, partner Roland Berger Strategy.
O ile przed kryzysem priorytetem były wyniki sprzedażowe, to teraz kluczową rolę odgrywa ryzyko. Dlatego przy akwizycji nowych klientów uprzywilejowane są konkretne grupy społeczne i zawodowe.
Taką strategię prowadzi m.in. BOŚ Bank. Ma już specjalną ofertę dla policjantów, a szykuje kolejne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta