Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kryzys odbije się na wynikach

26 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Przychody mediowych spółek kurczą się z powodu kryzysu  na reklamowym rynku. W TVN te spadki zatuszuje jednak rosnąca baza abonencka platformy cyfrowej „n”.
źródło: Rzeczpospolita
Przychody mediowych spółek kurczą się z powodu kryzysu na reklamowym rynku. W TVN te spadki zatuszuje jednak rosnąca baza abonencka platformy cyfrowej „n”.

TVN skorzysta jednak na osłabieniu euro, a Agora utrzyma wynik netto nad kreską dzięki cięciom kosztów – przewidują analitycy

Większość domów maklerskich prognozy dla największych mediowych spółek opublikuje dopiero w tym tygodniu, a Agora i TVN nie prognozują w tym roku własnych wyników, tłumacząc się małą przejrzystością na dotkniętym kryzysem rynku reklamy.

TVN swój skonsolidowany raport za III kw. poda 5, a Agora 10 listopada. Są już jednak pierwsze przewidywania analityków dotyczące tych wyników. Według Sobiesława Pająka, analityka DM IDM SA, przychody Agory spadną rok do roku w dwucyfrowym tempie do 242,1 mln zł. EBITDA wyniesie 22,6 mln zł, zysk operacyjny 2,1 mln zł, a zysk netto spadnie w dwucyfrowym tempie do 1,7 mln zł. – W przypadku zysku netto nie wykluczam jednak możliwych wahań. Nie zdziwiłbym się nawet, gdyby to była strata – mówi Pająk.

Waldemar Stachowiak z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8457

Spis treści
Zamów abonament