Sponsoringu nie wolno zmieniać w reklamę
Zapadł pierwszy sądowy wyrok w sprawie sponsorowanych audycji w radiu i TV
Kilkusekundowe spoty informujące bezpośrednio przed audycją w radiu i TV bądź po niej, kto na program zaprasza i go finansuje lub współfinansuje, pojawiają się coraz częściej. Sponsoring ma być jednak formą promocji odrębną od reklamy. O tym, czy mamy do czynienia z reklamą czy ze sponsoringiem, decyduje treść i znaczenie przekazu, a nie nazwa, umiejscowienie w bloku emisji ani czas trwania. Sponsoring nie może służyć niedopuszczalnej reklamie – orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta