Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sponsoringu nie wolno zmieniać w reklamę

21 grudnia 2009 | Prawo | Danuta Frey

Zapadł pierwszy sądowy wyrok w sprawie sponsorowanych audycji w radiu i TV

Kilkusekundowe spoty informujące bezpośrednio przed audycją w radiu i TV bądź po niej, kto na program zaprasza i go finansuje lub współfinansuje, pojawiają się coraz częściej. Sponsoring ma być jednak formą promocji odrębną od reklamy. O tym, czy mamy do czynienia z reklamą czy ze sponsoringiem, decyduje treść i znaczenie przekazu, a nie nazwa, umiejscowienie w bloku emisji ani czas trwania. Sponsoring nie może służyć niedopuszczalnej reklamie – orzekł Wojewódzki Sąd Administracyjny w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8504

Spis treści
Zamów abonament