Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Makler bez promocji

14 stycznia 2010 | Ekonomia | Wojciech Iwaniuk
Produkty maklerskie mało promowane. W tym roku wydatki się nie zmienią.
źródło: Rzeczpospolita
Produkty maklerskie mało promowane. W tym roku wydatki się nie zmienią.

Wydatki domów maklerskich na reklamę spadły o 45 proc. wobec 2008 r. W tym roku nie będzie poprawy

Z danych firmy Expert Monitor (za 11 miesięcy 2009 r. – red.) wynika, że w tym okresie firmy zaliczane do kategorii biura maklerskie wydały na reklamę 7 mln zł wobec 12,8 mln zł w ciągu tego samego okresu 2008 r. Dane obejmują pieniądze wydane na reklamę w telewizji, radiu, prasie i kinach oraz na reklamę outdoorową.

Do blisko 50-proc. spadku w znacznym stopniu przyczyniła się Giełda...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8522

Spis treści
Zamów abonament