Makler bez promocji
Wydatki domów maklerskich na reklamę spadły o 45 proc. wobec 2008 r. W tym roku nie będzie poprawy
Z danych firmy Expert Monitor (za 11 miesięcy 2009 r. – red.) wynika, że w tym okresie firmy zaliczane do kategorii biura maklerskie wydały na reklamę 7 mln zł wobec 12,8 mln zł w ciągu tego samego okresu 2008 r. Dane obejmują pieniądze wydane na reklamę w telewizji, radiu, prasie i kinach oraz na reklamę outdoorową.
Do blisko 50-proc. spadku w znacznym stopniu przyczyniła się Giełda...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta