Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Emisja na rozwój „Wprost”

14 stycznia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Platforma Mediowa Point Group, wydawca „Machiny” i „Filmu”, chce pozyskać z nowej emisji akcji ponad 20 mln zł

Podwyższy kapitał zakładowy o kwotę nie wyższą niż ok. 10,38 mln zł, emitując nowe akcje na okaziciela z serii F, które zostaną sprzedane w ramach oferty prywatnej kierowanej do wybranych inwestorów, z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy. Zarząd przewiduje przedział cenowy akcji między 2,1 i 2,6 zł.

Z emisji nie będzie finansowany zakup AWR Wprost. W grudniu PMPG ogłosiła, że kupuje zadłużoną spółkę za 8,1 mln zł, posiadając pod koniec III kw. 2009 r. ok. 2,5 mln zł wolnych środków. – Celem emisji jest rozwój spółki w obszarze nowych mediów i rozwój „Wprost”, ale nie jego zakup – mówi Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka Point Group. Nie wiadomo, jakie firmy wezmą udział w nowej emisji.

Brak okładki

Wydanie: 8522

Spis treści
Zamów abonament