Wydawnictwa szukają innowacji i czytelników
Miniseriale w Internecie, własne linie kosmetyków i gry komputerowe – wydawcy kolorowych magazynów walczą o nowe źródła wpływów
Statystyki pokazujące, jak funkcjonują tradycyjne modele zarabiania na magazynach, nie są za oceanem zachwycające – wynika z raportu, jaki właśnie wydała Międzynarodowa Federacja Wydawców Czasopism (FIPP), by pokazać wydawcom dobre pomysły na innowacje w wydawniczym biznesie.
Publishers Information Bureau (PIB) wyliczyło np., że w 2009 roku amerykańskie magazyny (głównie wskutek kryzysu na reklamowym rynku) miały o jedną czwartą stron reklamowych mniej niż w 2008. Z kolei Magazine Publishers of America (MPA) podsumowało, że 227 z 249 magazynów, jakie monitoruje, odnotowało spadek wpływów z reklam w 2009 roku w porównaniu z rokiem 2008.
Mimo to wszędzie na świecie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta