Magazyny konsumenckie za 15 miliardów
Rynek pism konsumenckich przetrwał kryzys i ciągle się rozrasta. Wciąż nam jednak daleko do innych krajów, gdzie jedna firma miewa po kilka takich pism – dla różnych klientów
Michał Sztand, prezes i współwłaściciel Direct Publishing Group (wydaje m.in. magazyn dla Mercedesa-Benza i Levi’sa), szacuje polski rynek na niecałe 100 mln zł. – Jeśli uwzględni się koszty druku, polski rynek customer publishing może być dziś wart 80–100 mln zł, nakład pism powoli spada, ale liczba tytułów wciąż rośnie – nam w ciągu roku przybyło 11 nowych, dziś wydajemy 41 magazynów, bez uwzględniania wydań specjalnych czy raportów. Zakończyliśmy już jednak etap skokowyego wzrostu przychodów. Teraz rosną o 10–20 proc. To tempo pewnie utrzyma się i w tym roku – mówi.
Przychody DPB w ubiegłym roku wynosiły (bez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta