Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki wolą, żeby dzwonić do nich bezpośrednio

07 października 2010 | Moje pieniądze | blik

W jednym miejscu można zgłosić utratę wielu kart. Wygodne rozwiązanie, ale instytucje finansowe podchodzą do niego z rezerwą. Klientów zniechęcają przede wszystkim koszty

Co robić, kiedy zostanie nam skradziony dowód osobisty bądź karta kredytowa? Jak mogą je wykorzystać przestępcy? Takie informacje znajdziemy na portalu pomagamyokradzionym.pl. Dowiemy się też tam o pogotowiu kartowym, gdzie możemy zgłosić informację o skradzionej karcie niezależnie od tego, jaki bank ją wydał.

Serwis uruchomiła firma AllCards z Gdańska. – Sam zostałem okradziony. Wiedziałem, jak postępować w takiej sytuacji, ale wiele ofiar ma z tym problemy – tłumaczy Grzegorz Głowacki, prezes AllCards z Gdańska. Dodaje, że zna historie osób, których skradziony dowód był potem wykorzystywany przez przestępców do wyłudzenia kredytu, lub których karty złodzieje zdołali użyć.

– Na naszym portalu klienci znajdą informacje, co robić w takich sytuacjach – mówi przedstawiciel AllCards. Radzi wszystkim okradzionym, aby stratę dowodu czy karty zgłaszali nie tylko w swoim banku, ale też...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8746

Spis treści
Zamów abonament