Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz więcej małych stacji

07 października 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
spada ŁĄczny udziaŁ gigantów w widowni
źródło: Rzeczpospolita
spada ŁĄczny udziaŁ gigantów w widowni

Niszowych kanałów nadawanych po polsku przybywało nawet w czasie kryzysu. I szykują się kolejne

Liczba polskojęzycznych stacji w Polsce rosła nawet w ubiegłym, trudnym roku. Dziś bez uwzględniania kanałów lokalnych jest ich w Polsce 160 – mówi Wojciech Kowalczyk, dyrektor marketingu w spółce AT Media, która jest brokerem reklamowym sprzedającym reklamy w kanałach tematycznych. Według danych TNS OBOP w 2009 roku takich stacji było 145, a rok wcześniej – 132. A na rynku nadawcy wciąż zapowiadają kolejne, choć koszt uruchomienia nowej stacji liczy się w milionach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8746

Spis treści
Zamów abonament