Kryzysowe turbulencje
„Chaos” Philipa Kotlera i Johna Caslione nie jest typowym podręcznikiem z zakresu marketingu. To specyficzna książka, która pomimo głębokiego odniesienia do obecnych zjawisk gospodarczych, będących pochodną ostrego kryzysu finansowego, jest publikacją w pewnym sensie ponadczasową
Na rynku wydawniczym ukazuje się kolejne wydanie książki Philipa Kotlera – wielkiego badacza, guru marketingu, który wraz z Johnem Caslione odniósł się do najbardziej aktualnych we współczesnych czasach problemów zarządzania i marketingu. Według autorów stan chaosu czy wiek turbulencji to wbrew pozorom nie chwilowe perturbacje rynkowe, lecz stałe, coraz częściej powtarzające się sytuacje występowania turbulencji w życiu gospodarczym. Turbulencje te pociągają oczywiście za sobą liczne konsekwencje dla przedsiębiorstw działających na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta