Minęła moda na mieszkania studia
20, 30, a nawet ponad 100 metrów mają lokale typu studio, jakie trafiają na warszawski rynek sprzedaży. Te największe trudno sprzedać
Jak zauważa Waldemar Oleksiak, pełnomocnik zarządu w Emmersonie, takie mieszkania stanowią ułamek w bazie tej firmy – jest ich niewiele ponad 1 proc. – Nasi pośrednicy twierdzą, że lokale studia nie cieszą się dziś wielkim zainteresowaniem – zauważa Oleksiak.
Z kolei w agencji nieruchomości Metrohouse, jak wylicza jej przedstawiciel Marcin Jańczuk, mieszkania typu studio stanowią 4 proc. wszystkich ofert.
Pośredniczka Joanna Lebiedź z agencji Lebiedź i Lebiedź przyznaje, że w biurach nieruchomości rzeczywiście jest niewiele mieszkań tego typu. – Najmniejsze lokale sprzedają się dość szybko, więc do agencji trafia mały ułamek procentu tego, co jest na rynku – tłumaczy pośredniczka.
W płycie i w kamienicy
Waldemar Oleksiak przypomina, że moda na lokale studia przyszła z Zachodu około dziesięciu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta