Rośnie tylko Internet
W segmentach telefonii stacjonarnej i komórkowej pieniędzy ubyło
Po dziewięciu miesiącach roku dwa z trzech najistotniejszych segmentów rynku telekomunikacyjnego: telefonii stacjonarnej i komórkowej, notują spadek wartości. Jedyny segment usług dla rynku masowego, którego wartość wzrosła, to stacjonarny dostęp do Internetu – wynika z dostępnych danych i szacunków Telekomunikacji Polskiej.
Firmy i gospodarstwa domowe wydały na telefonię stacjonarną nieco ponad 5,6 mld zł, czyli aż o 10 proc. mniej niż rok temu. Z kolei na usługi mobilne przeznaczono kwotę o 4,5 proc. mniejszą niż rok temu, bo 16,6 mld zł. Tu jednak dane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta