E-sklepy coraz częściej „Słuchają Swoich
Właściciele sklepów internetowych zrozumieli, że nikt inny nie doradzi im tak szczerze i trafnie, jak ich własny Klient. Dlatego coraz więcej z nich bierze udział w programie Opineo, dając kupującym jasny znak: wasza opinia jest dla nas najważniejsza, podzielcie się nią z nami.
Błędy przytrafiają się wszystkim, nawet najlepszym. Sztuką natomiast jest wyciągnięcie z nich wniosków i w rezultacie przekucie ich w sukces. Jest to bardzo generalna zasada, jednak można ją z powodzeniem zastosować także wobec sklepów internetowych. Dni tych, które lekceważą głos Klienta, są policzone. Rynek wirtualnych sklepów w Polsce jest już na tyle rozwinięty, że niezadowolony konsument zawsze ma alternatywę: jeśli w jednym serwisie mu się nie spodoba, przy następnym zakupie wybierze...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta