Kursy z sieci handlowej
Duże firmy handlowe coraz częściej inwestują w szkolenia dla kontrahentów
– Niezależne lokalne sklepy nie mają możliwości finansowych ani czasowych, by na własną rękę szkolić swych pracowników, tak jak to robią sieci dyskontów czy hipermarketów. Chcemy więc wyrównać te dysproporcje – mówi Pedro Martinho, prezes Eurocash Franczyza i członek zarządu giełdowej grupy hurtowej Eurocash.
W wyrównaniu dysproporcji ma pomóc uruchomiony w tym roku projekt szkoleniowy i motywacyjny Akademia Eurocash – skierowany do ok. 30 tys. właścicieli i pracowników lokalnych sklepów współpracujących z grupą.Na razie, do końca tego roku, program obejmie zarządzane przez Eurocash sieci Delikatesów Centrum oraz Iga. W przyszłym roku w Akademii Eurocash będą się szkolić właściciele i pracownicy sklepów abc, a w kolejnych latach także innych sklepów będących klientami...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta