Tiger ma skorzystać na rosnącej sprzedaży coli
Niemal 2,4 mld zł wydali Polacy na napoje o smaku coli w 2010 roku. Ich popularność chce wykorzystać grupa Maspex
Tiger Energy Cola to najnowsza odmiana napoju energetycznego, którą grupa Maspex wprowadza do sklepów. Czołowa firma spożywcza w Europie Środkowej nie traci czasu. Licencję na wykorzystywanie znaku Dariusz „Tiger” Michalczewski ma zaledwie od końca 2010 r. Wcześniej były bokser współpracował z firmą FoodCare (ta w dalszym ciągu sprzedaje swoją wersję tigera)....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta