Tradycyjne media odżyły po kryzysie
Na świecie rynek reklamy wyraźnie się ożywił. W Polsce eksperci wciąż ostrożnie prognozują na ten rok
– Rok 2010 był dla branży reklamowej rokiem odbudowy. We wszystkich regionach telewizja, radio, gazety i magazyny odnotowały pozytywny zwrot tendencji. Najwyższe zwyżki nakładów na reklamę widać było w rejonie Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Ameryki Łacińskiej, gdzie rynek zwiększył się odpowiednio o 26 oraz 21,22 proc. – komentuje Randall Beard, dyrektor w The Nielsen Company, firmie, która także w Polsce bada rynek mediowy. Nielsen podsumowuje dane cennikowe (czyli bez odliczenia rabatów, jakich media udzielają reklamującym się w nich firmom) w tradycyjnych mediach: telewizji,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta