Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Tradycyjne media odżyły po kryzysie

06 kwietnia 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Rynek reklamy w 2010 roku według The Nielsen Company
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy w 2010 roku według The Nielsen Company

Na świecie rynek reklamy wyraźnie się ożywił. W Polsce eksperci wciąż ostrożnie prognozują na ten rok

– Rok 2010 był dla branży reklamowej rokiem odbudowy. We wszystkich regionach telewizja, radio, gazety i magazyny odnotowały pozytywny zwrot tendencji. Najwyższe zwyżki nakładów na reklamę widać było w rejonie Bliskiego Wschodu i Afryki oraz Ameryki Łacińskiej, gdzie rynek zwiększył się odpowiednio o 26 oraz 21,22 proc. – komentuje Randall Beard, dyrektor w The Nielsen Company, firmie, która także w Polsce bada rynek mediowy. Nielsen podsumowuje dane cennikowe (czyli bez odliczenia rabatów, jakich media udzielają reklamującym się w nich firmom) w tradycyjnych mediach: telewizji,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8896

Spis treści
Zamów abonament