Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nakłady na promocję inwestycji nie są kosztami reprezentacji

03 czerwca 2011 | Prawo i praktyka | Monika Mystkowska

Wydatki poniesione przez właściciela centrum handlowego w związku z organizacją imprezy i kampanii promocyjnej mogą być zaliczone do kosztów bezpośrednio związanych z osiąganymi przychodami

Tak stwierdziła Izba Skarbowa w Warszawie w interpretacji z 29 kwietnia 2011 (IPPB5/423-61/11-4/JC).

Spółka wybudowała centrum handlowe, którego działalność zainaugurowano uroczystym otwarciem.

W związku z tym wydarzeniem postanowiła przeprowadzić kampanię reklamową w celu zachęcenia potencjalnych klientów do odwiedzenia centrum. Zorganizowanie kampanii i imprezy wiązało się z poniesieniem przez nią znacznych wydatków.

Spółka powzięła wątpliwość, czy mogą być one uznane za koszty uzyskania przychodów, na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT. Jej zdaniem koszty szeroko pojętej promocji nowej inwestycji wiążą się bezpośrednio z prowadzoną przez nią...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8944

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament