Nakłady na promocję inwestycji nie są kosztami reprezentacji
Wydatki poniesione przez właściciela centrum handlowego w związku z organizacją imprezy i kampanii promocyjnej mogą być zaliczone do kosztów bezpośrednio związanych z osiąganymi przychodami
Tak stwierdziła Izba Skarbowa w Warszawie w interpretacji z 29 kwietnia 2011 (IPPB5/423-61/11-4/JC).
Spółka wybudowała centrum handlowe, którego działalność zainaugurowano uroczystym otwarciem.
W związku z tym wydarzeniem postanowiła przeprowadzić kampanię reklamową w celu zachęcenia potencjalnych klientów do odwiedzenia centrum. Zorganizowanie kampanii i imprezy wiązało się z poniesieniem przez nią znacznych wydatków.
Spółka powzięła wątpliwość, czy mogą być one uznane za koszty uzyskania przychodów, na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT. Jej zdaniem koszty szeroko pojętej promocji nowej inwestycji wiążą się bezpośrednio z prowadzoną przez nią...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta