Udział w ogólnych programach pomoże wypromować firmę za granicą
Nawet 25 tys. zł dotacji może otrzymać przedsiębiorca, który zdecyduje się na udział w międzynarodowych targach lub wystawach objętych wsparciem Ministerstwa Gospodarki
W programie „Innowacyjna gospodarka” zarezerwowano środki na promocję Polski i polskiej gospodarki oraz samych firm na zagranicznych rynkach. Ta specjalna pula pieniędzy kryje się pod numerami działań 6.5.1 i 6.5.2. Celem tego pierwszego jest:
- poprawa wizerunku polskiej gospodarki wśród partnerów międzynarodowych,
- poprawa dostępu do informacji zarówno o Polsce, jak i warunkach prowadzenia działalności poza granicami kraju,
- wzrost inwestycji polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych,
- rozwój branż priorytetowych z punktu widzenia realizacji programu.
Jednym ze środków, który ma zapewnić osiągnięcie tych celów, jest realizacja programów promocyjnych ogólnych, czyli organizacja lub współorganizacja dużych wydarzeń promocyjnych zwiększających stopień rozpoznawalności Polski na świecie oraz programów promocyjnych branżowych.
Te ostatnie mają stanowić kompleksową koncepcję wsparcia konkretnej branży. Z kolei działanie 6.5.2 „Wsparcie udziału przedsiębiorców w programach promocji” dedykowane jest bezpośrednio przedsiębiorcom. Ma ich zachęcić do aktywnego udziału w programach branżowych i promocji ogólnej powstałych i realizowanych przy wsparciu wyżej opisanego mechanizmu.
Innymi słowy działanie 6.5.1 służy instytucjom, organizacjom lub zrzeszeniom...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta