Dziesiątki tysięcy ludzi w Polsce korzystają z serwisów geolokalizacyjnych
Na razie to zabawka mieszkańców wielkich miast, a korzystają z niej wielbiciele technologicznych nowinek. Tkwi w niej jednak potencjał reklamowy, dzięki któremu ma szansę się rozwinąć
Z najpopularniejszych serwisów geolokalizacyjnych na świecie korzystają miliony ludzi. Foursquare ma 7,8 mln użytkowników (60 proc. to Amerykanie), a usługę Facebook Places ma aktywowaną 30 mln osób – podają w raporcie firmy Interactive Research Center (IRCenter) i SoInteractive. Inne znane tego typu serwisy to m.in. Gowalla czy Google Places.
Polskie odpowiedniki to np. Popla czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta