Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dyplomacja biznesowa

03 czerwca 2011 | Eko+ | Krzysztof Rybiński

Niedawno na łamach „Rz" pisałem o ignorowaniu Polaków w czasie tsunami przez naszą ambasadę w Tokio. W tym artykule opiszę kolejne absurdy związane z operacyjnym funkcjonowaniem polskich placówek za granicą oraz w obszarze promocji Polski za granicą.

W przyszłym tygodniu ukaże się raport o innowacyjności polskiej gospodarki opracowany przez zespół ekspertów Uczelni Vistula na zlecenie Telekomunikacji Polskiej i Krajowej Izby Gospodarczej. W raporcie pokazujemy, że promocja Polski za granicą jest prowadzona przez 66 różnych urzędów oraz że używa się do tego 14 różnych logo, które nie mają żadnej wspólnej cechy, np. koloru, kształtu. Właśnie doszło 15. logo – polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.

***

W wielu krajach narastają różne patologie, ale w Polsce ich skala przyjmuje obszary kliniczne. Dotyczy to wzrostu zatrudnienia w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8944

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament