Rozpędzona branża
Turystyka biznesowa w Polsce jest branżą stosunkowo młodą. W latach 70. nie było jej wcale, w 80. ktoś o niej słyszał i dopiero w latach 90. do hotelarzy dotarło, że nie można liczyć na indywidualnego turystę
H otelarze uzmysłowili sobie, że aby przetrwać na rynku, trzeba stworzyć ofertę dla klienta biznesowego. Nie tylko zagranicznego przyjeżdżającego w interesach, ale też masowego, organizującego konferencje, szkolenia, kongresy. Sale konferencyjne w hotelach 20 lat temu były rzadkością nawet w obiektach nowo budowanych. Tymczasem wraz z wolnym rynkiem i pojawieniem się w Polsce zagranicznych firm i towarzyszących im zwyczajów pojawiła się potrzeba umiejętności organizowania spotkań biznesowych, konferencji, szkoleń i firmowych uroczystości. Właściciele hoteli w pośpiechu zaczęli przerabiać wolne powierzchnie na potrzeby konferencyjne. Wyegzekwował to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta