Słabsze prognozy dla polskiej reklamy
ZenithOptimedia Group obniżyła prognozy wzrostu wydatków reklamowych w Polsce w tym roku, ale utrzymała dla świata
Według aktualnych prognoz firmy polski rynek reklamy wzrośnie już tylko o 1,9 proc., do 7,27 mld zł. Jeszcze w grudniu firma spodziewała się wzrostu o 3,8 proc.
– Wcześniejsze, bardziej optymistyczne szacunki zostały zredukowane między innymi z powodu problemów finansowych na rynkach europejskich. Pomimo mniejszego ryzyka finansowej katastrofy w strefie euro...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta