Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słabsze prognozy dla polskiej reklamy

16 marca 2012 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
ZenithOptimedia to kolejny dom mediowy, który obniża swoje prognozy dla rynku. Niedawno zrobił to Starlink.
źródło: Rzeczpospolita
ZenithOptimedia to kolejny dom mediowy, który obniża swoje prognozy dla rynku. Niedawno zrobił to Starlink.

Ze­ni­thOp­ti­me­dia Gro­up ob­ni­ży­ła pro­gno­zy wzro­stu wy­dat­ków re­kla­mo­wych w Pol­sce w tym ro­ku, ale utrzy­ma­ła dla świa­ta

We­dług ak­tu­al­nych pro­gnoz fir­my pol­ski ry­nek re­kla­my wzro­śnie już tyl­ko o 1,9 proc., do 7,27 mld zł. Jesz­cze w grud­niu fir­ma spo­dzie­wa­ła się wzro­stu o 3,8 proc.

– Wcze­śniej­sze, bar­dziej opty­mi­stycz­ne sza­cun­ki zo­sta­ły zre­du­ko­wa­ne mię­dzy in­ny­mi z po­wo­du pro­ble­mów fi­nan­so­wych na ryn­kach eu­ro­pej­skich. Po­mi­mo mniej­sze­go ry­zy­ka fi­nan­so­wej ka­ta­stro­fy w stre­fie eu­ro...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9184

Wydanie: 9184

Spis treści
Zamów abonament