Polskie firmy bliżej światowego luksusu
Wejście marki Dr Irena Eris do elitarnego klubu ekskluzywnych brandów to szansa na poprawę wizerunku krajowych marek w Europie
Henryk Orfinger, współzałożyciel i szef rodzinnej firmy Dr Irena Eris, twierdzi, że wchodząc do elitarnego stowarzyszenia Comité Colbert, polska marka zrobiła pierwszy krok przybliżający ją do światowego rynku luksusu.
Do niedawna krajowe firmy nawet o tym nie marzyły – w branży kosmetycznej dopiero przed kilkoma laty polscy producenci zaczęli wydzielać ze swojej oferty ekskluzywne linie, dbając o ich wsparcie wizerunkową promocją oraz odpowiednią sieć sprzedaży w wybranych perfumeriach.
Dziś w salonach Sephory i Douglasa obok luksusowych kosmetyków z Francji stoją polskie marki: Dr Irena Eris i AA Prestige firmy Oceanic. Jednak o ich wprowadzaniu do swych sklepów za granicą perfumerie na razie milczą.
Krajowe firmy mogą więc skupić się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta