Lek tańszy, ale klient nic nie wie
Apteki rezygnują z rabatów dla pacjentów, bo urzędnicy ścigają je za nieprzestrzeganie zakazu reklamy.
Do grona aptek, które wycofują się z programów lojalnościowych, dołączyła wczoraj sieć Dbam o Zdrowie (DOZ). Jeszcze do 7 kwietnia apteki oferowały pacjentom indywidualne karty, dzięki którym chory, kupując lek, zbierał punkty i przy kolejnych zakupach w tej sieci mógł liczyć na rabat. Program pozwalał także pacjentom na konsultacje z farmaceutą i porady dotyczące zażywania medykamentów.
Szefowie DOZ zostali zmuszeni do zawieszenia programu lojalnościowego. 25 stycznia 2013 r. Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie uznał, że jest to działanie nielegalne. Wcześniej wiele kontroli w 1,4 tys. aptek skupionych w sieci przeprowadzili urzędnicy inspekcji farmaceutycznych.
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta