Wiedźmin wychodzi z gry do realnego świata
Nowe technologie. CD Projekt chce wykorzystać markę „Wiedźmina" do zarabiania również na innych polach, nie tylko elektronicznych.
Giełdowy producent gier komputerowych zamierza, wzorem największych światowych koncernów z branży rozrywkowej, wykorzystać posiadaną markę „Wiedźmin" do sprzedaży innych niż gry komputerowe produktów. Do tej pory fani na całym świecie kupili już ok. 5 mln kopii gier, których bohaterem był Geralt z Rivii. Premiera kolejnej (trzeciej) części sagi planowana jest na 2014 rok.
CDP.pl, spółka zależna CD Projektu prowadząca działalność dystrybucyjną (sprzedaje gry komputerowe i filmy DVD/Blue-ray innych...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta