Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Większe ryzyko biznesowe

08 kwietnia 2013 | Ekonomia | The Wall Street Journal
Apple stosuje w Chinach inną politykę obsługi klienta niż w innych krajach
źródło: AFP
Apple stosuje w Chinach inną politykę obsługi klienta niż w innych krajach

Zagraniczne firmy znajdują się pod rosnącą presją w Chinach.

LAURIE BURKITT PAUL MOZUR

Niedawne kłopoty w Chinach firm takich jak Apple i Volkswagen ilustrują rosnące ryzyko dla globalnych firm związane z uzależnieniem od dynamicznego rynku chińskiego, a co za tym idzie, od kaprysów władz w Pekinie.

Po 2 tygodniach krytycznych głosów w państwowych mediach w poprzedni poniedziałek firma Apple przeprosiła za stosowaną w Chinach politykę obsługi klienta i obiecała, że ją zmieni.

W ubiegłym roku Volkswagen sprzedał w Chinach 28 proc. swojej produkcji samochodów. W zeszłym miesiącu Volkswagen ogłosił, że wycofuje do przeglądu 380  tys. pojazdów po audycjach telewizyjnych, w których twierdzono, że w samochodach tej marki występują problemy eksploatacyjne. Analitycy podają, że posunięcie to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9506

Wydanie: 9506

Spis treści
Zamów abonament