Hipsterski debiut giełdowy
Udana pierwsza publiczna oferta, dobry debiut, a potem spadek kursu. Tak w największym skrócie można opisać minione dwa tygodnie historii Moleskine.
Moleskine to włoski producent kalendarzy i notatników, takich, jakich – głoszą reklamy – używali Picasso, Matisse, Van Gogh, Gauguin i Hemingway.
Dzięki Moleskine niemal martwy w ostatnich latach włoski rynek pierwszych publicznych ofert na chwilę ożył. Tuż przed Wielkanocą publiczna oferta akcji Moleskine zakończyła się sukcesem. Osiągnięte w niej wyniki – ponad trzykrotna nadsubskrypcja, cena emisyjna (2,3 euro)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta